Going Down Under! - Reisverslag uit Simonshaven, Nederland van Saskia - WaarBenJij.nu Going Down Under! - Reisverslag uit Simonshaven, Nederland van Saskia - WaarBenJij.nu

Going Down Under!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

04 September 2015 | Nederland, Simonshaven

Heb ik álles geregeld voor mijn reis naar Australië...is het openen van een reisblog ook al een hele toer...voor mij dan.
Had mijn profiel al 'naar waarheid'ingevuld..gekoppeld aan mijn Facebook, maar er was niets veranderd op het internet...géén sasonthemove te zien.
Ik ga het nu nog eens proberen..ik geef het NIET op.

Wens mij succes!!..voor hen die het kunnen lezen.

Groetjes, Saskia.

  • 04 September 2015 - 14:44

    Ashwien Kalpoe:

    Hoi Sas,

    Heel veel succes. Je hebt nog 2 uurtjes te gaan voor dat je jou werk gedag kan zeggen en mentaal kan voorbereiden "to go down under" :P

  • 04 September 2015 - 22:21

    Linda:

    Yessss bijna zover...wiehoeeeee ...down under way to go Sas
    ben benieuwd naar je reisverslag..en zal je zeker volgen!!!
    Tell me all aubout it♡

  • 08 September 2015 - 16:57

    Jeroen:

    Yeeeah Heeeeel veel Plezier en ik ga je in de gaten houden via je blog....
    Groetjes Jeroen Debbie En Marley Geniet met volle teugen ook voor mij xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saskia

Mijn naam is Saskia Marcella...bijgenaamd sassie, zus, (schoon-)mams, oma, oma Sas, buuv, collega, vriendin... Mocht ik er nog een vergeten zijn..reageer! Mijn profiel...hmm?...weet je, ik zat vanmiddag bij de kapper en liet de kapster mijn gepimpte auto zien die daar voor de deur stond: "Kijk..dát is mijn auto en dáár moet mijn haar bij passen, dus niet te stijfjes!" Een andere aanwijzing is: " Ik heb een moe gezicht en mijn haar moet wákker zijn". Ik heb creativiteit in mijn hoofd en vingers, hou van (straat-)theater en aparte festivals of gebeurtenissen of plaatsen bezoeken. Wil nieuwe dingen ontdekken...zo ook Australië, waar ik nu met mijn zus naar toe ga....en ik hou van schrijven en ik hoop dat het mij lukt jullie in beeld en verhaal onze reis mee te laten beleven. Zo..ik ga dit éérste bericht afsluiten en dromen van ál het moois dat ik ga beleven...de nachtmerries over al wat mis kan gaan heb ik al gehad! Weltrusten!

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 3029

Voorgaande reizen:

07 September 2015 - 01 Oktober 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: