Dag van vertrek! - Reisverslag uit Simonshaven, Nederland van Saskia - WaarBenJij.nu Dag van vertrek! - Reisverslag uit Simonshaven, Nederland van Saskia - WaarBenJij.nu

Dag van vertrek!

Door: Saskia

Blijf op de hoogte en volg Saskia

07 September 2015 | Nederland, Simonshaven

Boven verwachting goed geslapen vannacht..lekker gedouched en toen ineens...ohhh mijn God...het is al vandaag dat ik weg ga. Mijzelf even weer in de relaxtmodus gereset, daarna nog even zo'n momentje van "Hoe krijg ik dit allemaal in die koffer?"..maar koffer dicht...stress weg!
Nog even bij de huisarts langs voor oordruppels tegen de gigajeuk. Maakte met een kennis in de wachtruimte grapjes dat ik voor laatste check-up kwam: ging gezond weg dus als ik wat ben gaan mankeren dan heb ik dat opgelopen in Australië...dus.
Heb al verschillende telefoontjes en appjes gehad met de beste wensen voor onze reis en zojuist zelfs visite op locatie!
Dus...ik sluit dit bericht af, weet niet waar ik weer achter mijn pctje kruip, maar jullie horen zéker van mij.

Lieve groetjes, Saskia.

  • 07 September 2015 - 21:40

    Arno:

    Dat wordt een mooie beleving! Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saskia

Mijn naam is Saskia Marcella...bijgenaamd sassie, zus, (schoon-)mams, oma, oma Sas, buuv, collega, vriendin... Mocht ik er nog een vergeten zijn..reageer! Mijn profiel...hmm?...weet je, ik zat vanmiddag bij de kapper en liet de kapster mijn gepimpte auto zien die daar voor de deur stond: "Kijk..dát is mijn auto en dáár moet mijn haar bij passen, dus niet te stijfjes!" Een andere aanwijzing is: " Ik heb een moe gezicht en mijn haar moet wákker zijn". Ik heb creativiteit in mijn hoofd en vingers, hou van (straat-)theater en aparte festivals of gebeurtenissen of plaatsen bezoeken. Wil nieuwe dingen ontdekken...zo ook Australië, waar ik nu met mijn zus naar toe ga....en ik hou van schrijven en ik hoop dat het mij lukt jullie in beeld en verhaal onze reis mee te laten beleven. Zo..ik ga dit éérste bericht afsluiten en dromen van ál het moois dat ik ga beleven...de nachtmerries over al wat mis kan gaan heb ik al gehad! Weltrusten!

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 3024

Voorgaande reizen:

07 September 2015 - 01 Oktober 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: