3,4 5e Ausiedag - Reisverslag uit Simonshaven, Nederland van Saskia - WaarBenJij.nu 3,4 5e Ausiedag - Reisverslag uit Simonshaven, Nederland van Saskia - WaarBenJij.nu

3,4 5e Ausiedag

Blijf op de hoogte en volg Saskia

16 September 2015 | Nederland, Simonshaven

Helaas..het héle verslag van de 3e dag was niet opgeslagen en ook niet in concepten te vinden.
Ik moet nu putten uit mijn geheugen..,
Alles draaide een beetje om de voorbereidingen voor het trouwfeest, dus mee naar het winkelcentrum geweest. Een mooi groot schoon overdekte Mall...wél linkslopen met je karretje..hihi. De weg van en naar het huis is prachtig: een omgeving van verschillende (naald-)bomen, Yuka's..mooi onderhouden plantsoenen en natuurlijk vele soorten, voor mij, onbekende vogels..zo in het wild.
4e dag zijn wij met neef Simon naar zijn eigen pizzaria geweest. Hij reed ons bewust via de site-seeingtour: beautiful views! Het landschap is bergachtig en soms zelfs best steile helling rijden. Langs de kustlijn was er een omleiding vanwege de komst van dé enige echte Barry Gibb!!! Héél vroeger is hij als kind, met zijn ouders vanuit Engeland naar hier verhuisd. Hij is de enige overgeblevene van de Gibbs. We hebben hem (gelukkig) alleen op de tv gezien 's avonds: normaal zou hij met zijn leeftijd een beetje ingevallen wangen moeten hebben, maar hij is helemaal volgestopt, opgeblazen, glimmend.
's Avonds zijn we naar het zaaltje geweest om het om te toveren tot een romantische feestlocatie. Lekker om met elkaar iets moois vanuit het niets op te bouwen.
5e dag: the weddingday!! Relaxt geworden en rond 13.00uur klaar voor de trouwdag. De trouwlocatie was in de botanische tuin...práchtig en ook hier bevonden zich voor mij onbekende vogels in het wild, Hoewel, de Ibis is niet onbekend, maar wel leuk om op de kiek te zetten terwijl je niet naar de zoo hoeft. Terwijl ik probeerde een zo mooi mogelijke shot te maken, kreeg ik commentaar van mensen: de Ibis schijnt een last te zijn hier. Het eet alles en vernietigd een hoop om dat te bereiken. Ik heb eindelijk de Australische versie van onze ijsvogel gespot en op de foto gezet: ik was steeds op zoek naar een klein vogeltje, maar hoewel het wel de vorm heeft hiervan, is hij hier zo groot als een duif. Het maakt ook een héél ander geluid: de Koukaboura(fonetisch).

Ik heb besloten om vanaf nu géén reisblog meer te houden op deze site. Hoewel ik enkele foto's heb toegevoegd zijn ze niet zichtbaar en dat is jammer, want de mooiste moeten nog komen. Afgelopen dagen waren niet écht vol van toeristische wauw-plaatjes, maar die periode staat te komen.
Mijn volgend verslag en de foto's ga ik nu op mijn Facebook zetten: Saskia Kabel. Graag tot ziens daar.
Lieve groet, Saskia.

  • 16 September 2015 - 07:49

    Arno:

    Hallo buurvrouw, we blijven je volgen! nu via Facbeook....

  • 16 September 2015 - 21:47

    Marjolijn:

    Leuk geschreven en jammer dat deze reisblog niet naar wens is.
    Maar..., Facebook hebben we bijna allemaal.
    Tot je volgende reisverhaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Saskia

Mijn naam is Saskia Marcella...bijgenaamd sassie, zus, (schoon-)mams, oma, oma Sas, buuv, collega, vriendin... Mocht ik er nog een vergeten zijn..reageer! Mijn profiel...hmm?...weet je, ik zat vanmiddag bij de kapper en liet de kapster mijn gepimpte auto zien die daar voor de deur stond: "Kijk..dát is mijn auto en dáár moet mijn haar bij passen, dus niet te stijfjes!" Een andere aanwijzing is: " Ik heb een moe gezicht en mijn haar moet wákker zijn". Ik heb creativiteit in mijn hoofd en vingers, hou van (straat-)theater en aparte festivals of gebeurtenissen of plaatsen bezoeken. Wil nieuwe dingen ontdekken...zo ook Australië, waar ik nu met mijn zus naar toe ga....en ik hou van schrijven en ik hoop dat het mij lukt jullie in beeld en verhaal onze reis mee te laten beleven. Zo..ik ga dit éérste bericht afsluiten en dromen van ál het moois dat ik ga beleven...de nachtmerries over al wat mis kan gaan heb ik al gehad! Weltrusten!

Actief sinds 01 Sept. 2015
Verslag gelezen: 845
Totaal aantal bezoekers 3030

Voorgaande reizen:

07 September 2015 - 01 Oktober 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: